Bulut

Türkiye’nin yenilikçi ve özel telekomünikasyon çözümlerini bireysel ve kurumsal
kullanıcılara sunmak için çalışıyoruz.

Sanal Santral

 

Sanal Santral (Bulut Santral); dışarıdan gelen çağrıları içerideki hatlara yönlendirip, aktarımını sağlayan veri merkezleri tarafında hazırlanmış telefon santralleridir. Daha önceleri donanım tabanlı olan geleneksel telefon santrallerine göre, sanal santral tamamen yazılım tabanlıdır. Bu nedenle geleneksel santrallere göre daha kolay kurulum ve birçok ek özellik sunuyor. Herhangi bir VOIP SIP uyumlu bir ip telefon, analog telefon ya da Softphone üzerinde çalışabilir.

GELİŞMİŞ ÖZELLİKLER & FAYDALAR

  • Kolay Kurulum – Hiçbir karmaşık ekipman yüklemeniz gerekmez.
  • Versiyon Güncelleme – Yeni versiyonlar hazır olduklarında, yeni özellikler otomatik olarak eklenir.
  • Koruma Sistemi – Sanal santral, elektrik kesintisi ya da işin akışını olumsuz etkileyen durumlarda dahi tamamen faaliyete kalır. Aramalar otomatik olarak her kullanıcının cep telefonuna, alternatif numarasına veya mesaj kutusuna (sesli mesaj olarak kaydedilmek üzere) yönlendirilebilir.
  • Santral Bakım Maliyetsiz – Değişiklikler ve düzenlemeler almış olduğunuz sanal santral hizmetine dahildir.
  • Güvenilir – Sanal santral sistemleri Türkiye geneli veri merkezlerimizde 7/24 yedeklenir, izlenir ve korunur.
  • Ölçeklenebilir – Santralinizin büyüklüğünü; taleplerdeki mevsimsel artış ve azalışlara ya da arama hacminizdeki değişimlere göre dahili sayınızı 1 dahiliden 1000 dahiliye kadar ayarlayabilirsiniz.
  • Şube Entegrasyonu – Ülkenin ya da dünyanın farklı lokasyonlarında şubeleri olan kuruluşlar aynı santral üzerinde konuşlanır ve kendi aralarında ücretsiz konuşur.
  • Ofis Bağımsız Çalışma – Uzaktan ve evinden çalışanlarda konumları ne olursa olsun sanal santrale bağlanabilir ve görüşmeler yapabilir.
  • Sanal Dahililer – Doğrudan bir çalışanınızın cep telefonuna ya da sesli mesaj kutusuna yönlenecek dahililer tanımlayabilirsiniz. Aynı zamanda çağrıyı dünya üzerinde herhangi bir telefon numarasına ya da mevcut bir başka dahilinize de yönlendirebilirsiniz.
  • Meşgul Tonu – Telefon Santralleri anlık çağrı adedine göre otomatik olarak karşılama sistemini otomatik olarak büyütür ya da küçültür. Bu nedenle sanal ya da bulut santraliniz hiçbir zaman meşgul tonu vermez.
  • Çağrı Yönlendirme – İçeriye doğru yoğun çağrı alan büyük işletmelerde çağrılar sıraya konulur ve satış, müşteri hizmetleri gibi farklı kriterlere sahip dahililere aktarılabilir.
  • Beni Bul / Takip Et – Gelen çağrılar otomatik olarak, bir sırayla veya aynı anda birden fazla dahiliye veya şirket dışı telefon numaralarına (masa telefonu, cep telefonu, ev telefonu) yönlendirilebilir. Ya da bunu sadece iş saatleri dışı için zamanlayıcı kullanarak düzenleyebilirsiniz. (Örneğin; mesai saatleri dışında veya belirlenen saat aralıkları içinde bu dahiliye gelen çağrılar cep telefonuma yönlensin gibi)
  • Paylaşılan Dahililer – Aynı dahiliye birden fazla telefon tanımlayabilirsiniz (ofis 1, ofis 2, ev, tatil ev). Her telefon ofisinizdeki telefon gibi davranır.
  • Kağıtsız Faks – Masaüstü bilgisayarlar ile doğrudan faks alma. Çoklu kullanıcı grupları veya istenilen departmanlara özel faks numarası etkinleştirebilirsiniz. Bu faks numaralarına aynı anda birden fazla faks alabilirsiniz.
  • Sesli Mesaj E-mail – Size bırakılan sesli mesajları anında, bir veya birden fazla e-posta adreslerine gönderilebilir, yanı sıra şirket içi ya da şirket dışı başka bir telefon numarasına iletebilirsiniz.
  • Metin Mesajı Bildirimi – Yeni bir sesli mesaj alındığında bir metin mesajı (SMS) kullanıcının cep telefonuna gönderilebilir.
  • Web Portalı – Santralinizi yönetmek ve özelliklerini değiştirmek için farklı güvenlik seviyeleri ile korunan web arayüzüdür.
  • Softphone – Aramalar masa telefonu (ip telefon ya da gateway aracılığıyla klasik telefonlar), PC / MAC yazılım uygulamaları, hatta bir akıllı telefon uygulaması üzerinden yapılabilir. Meşgul / Cevap Yok / Hat Yok – Çağrılar istenilen senaryoya göre sesli mesaj kutusuna, cep telefonu numarasına, vb. yönlendirilebilir. (Telefon meşgulse, hat yoksa ya da cevaplanamıyorsa yönlendir gibi)
  • Karşıda Görünen Caller ID Numarası – Şirket dışı numaralar aranırken şube veya departman bazlı ya da kullanıcıya özel dış aramada görünmesini istediğiniz (mevcut telefon numaralarınız arasından) Caller ID seçilebilir.
  • Çoklu Konferans – Size özel arama ID ve şifresi ile konferans görüşmeler oluşturun ve yönetin.
  • CAT5 Kablolama – Yeni ip telefonlar da bilgisayarlarınızla aynı ağ kablosunu kullanır.
  • 7 Haneli Çevirme – Kullanıcıların 10 basamaklı olan telefon numaralarını, gerekli olduğu alanlarda 7 haneli arama yapmalarına izin verir.
  • Çoklu Karşılama Mesajları (IVR) – Kullanıcıların telefon cevapsız olduğunda, hatta bekletildiğinde ya da mesai saatleri dışında farklı karşılama mesajları duymalarını sağlayın.
  • DID Numaraları – Dahililer bir veya birden fazla telefon numarasının yönlendirmelerini kapsayabilir.
    Firma içi Çağrı Yönlendirme – Arayanların bağlanmak istedikleri kullanıcının adını girerek aktarılmasını sağlayabilirsiniz.
  • Bekleme Müziği – MP3 ya da WAV dosyalarınızı kolayca santralinize yükleyin. Farklı dönemlerde farklı bekleme müziği kullanabilmenizin yanı sıra departmanlarla ilişkili, her departman için farklı bekleme müzikleri de kullanabilirsiniz.
  • Rahatsız Etme – Kullanıcı rahatsız etmeyin moduna alarak zil sesini kapatabilir.
  • Gündüz / Gece Modu & Esnek Zaman Dilimleri – Sanal Santral çağrı yönlendirme kuralları günün farklı saatleri ya da haftanın farklı günleri için farklı olabilir. Santral Anons / Santral Seslendirme istenildiği gibi yönetilebilir.
  • Tatiller – Tatil günlerinde şirketiniz ya da organizasyonunuz kapalı olduğunda Sanal Santral otomatik çağrı yönlendirme kuralı, karşılama anonsu, vb. değiştirebilirsiniz.
  • Karşılama Grupları – Bir gruba dahil birden fazla telefonun sırayla ya da aynı anda çalmasını sağlayabilirsiniz.
  • Detaylı Raporlama – Şirket içi veya şirket dışı tüm arama kayıtları takip edilebilir, filtrelenebilir ve dışa (excel) aktarılabilir.
  • Çağrı Alma – Bir kullanıcı başka bir dahili üzerinde çalan bir çağrıyı alabilir.
  • Fısıltı Modu – Dışarıdan gelen ya da dışarıya giden aramalarda, farklı bir Santral dahili ile karşı tarafın duyamayacağı özel bir konuşma gerçekleştirilebilir.
  • Faturalarınızda %70'e varan İndirim – Geleneksel Santraller ya da karasal sabit hatlara göre %70'e varan tasarruf sağlayın.
  • Ayrıntılı Fatura – Talep edildiği takdirde, detaylı arama etkinliği fatura ile beraber verilebilir.
  • Sabit Telefon Ücretleri – Geleneksel karasal hatlarda ödenilen (hizmet kullanılsa da kullanılmasa da) sabit ücretler Sanal Santral Hizmetinde talep edilmez.
  • Esnek Fiyat Planları – Size uygun olan dakika bazlı paketler ya da kullanılan dakika bazlı ücretlendirme planlarından birini seçebilirsiniz.
  • Profesyonel Ekip – Santral Çeşitleri üzerine profesyonel ekibimiz; sanal santral kurulumu, yüklemesi, programlanması ve eğitimleri konusunda her daim destek vermektedir.

    Sinerji Müşteri Hizmetleri / 0850 660 0 660